Accueil » ZPRÁVY » IQ test (vizuální): Podaří se vám zjistit, co je na tomto obrázku špatně?

IQ test (vizuální): Podaří se vám zjistit, co je na tomto obrázku špatně?

Vyřešte tuto vizuální hádanku a zjistěte, zda máte nadprůměrně bystrou mysl.

Tato vizuální hádanka je pro génie, protože ji zvládnou jen ti nejbystřejší. Dnešní IQ test prověří vaše dovednosti a pozorovací schopnosti. Jde o to najít rozdíly v ilustracích, aniž byste nějaké přehlédli.

Prezentace vizuální hádanky: najděte rozdíly na obrázku

Vizuální hádanky se na internetu staly virálními. Pomáhají zostřit váš zrak a mysl, aby mohly dosáhnout svého vrcholu. Výhodou tohoto typu testu je, že jej můžete hrát s přáteli, rodinou nebo kolegy. Umožní vám společně strávit příjemný čas a zároveň se stane neuvěřitelnou soutěží o to, kdo bude nejrychlejší.

Úkolem je co nejrychleji najít rozdíly na obrázku. Na jejich nalezení máte méně než 30 sekund, aniž byste se podívali na odpověď. Abyste si pomohli, musíte se na obrázek pozorně podívat a najít drobný detail, který je špatně.

Na obrázku jsou čtyři ženy v kadeřnictví, dvě z nich jsou zákaznice a další dvě kadeřnice. Úkolem je najít je v časovém limitu (30 sekund).

© Gabistretch

 

Řešení úkolu: najděte rozdíly v obrázku

Zdála se vám tato vizuální hádanka snadná? Výborně, musíte mít velmi bystrou mysl a pozorovací smysl. Pro ty, kterým se to nepodařilo, přinášíme vysvětlení a obrázek s odpovědí.

  • Zde je řešení: je na odrazu zákazníka. Všimněte si, že odrazy obou zákazníků jsou obrácené.

Pokud vás tento druh vizuálních hádanek zaujal, můžete si vyzkoušet některé z těch obtížnějších, abyste si zdokonalili své pozorovací schopnosti. Možná vás také zlákají naše různé osobnostní testy.

© Gabistretch

 

 

mm
O autorze, Marie Černá
Ahoj, jmenuji se Sarah a jsem webová redaktorka už 5 let. Začala jsem svou kariéru v oblasti komunikace, kde jsem objevila svou vášeň pro psaní a tvorbu obsahu pro web. Poté jsem se rozhodla specializovat se na webové psaní a pracovala jsem pro různé společnosti a komunikační agentury. Psala jsem pro webové stránky v různých oblastech, jako je technologie, móda, zdraví a wellness a také jsem pracovala na projektech přirozeného zpětného odkazu, abych zlepšila viditelnost webových stránek ve vyhledávačích.